Interviu cu Iulia Tudor, Corporate Communication Manager AgroConcept Impex – New Holland
Cum s-a derulat evoluția dumneavoastră profesională în agribusiness?
Nu m-am gândit niciodată că voi ajunge să lucrez în acest domeniu, dar iată că se fac 8 ani de când sunt parte din echipa AgroConcept – New Holland! Prima mea săptămână de muncă a coincis cu târgul AgriPlanta, așa că pot spune că am început în forță și am continuat în acest ritm, sezon după sezon, din an în an mai atașată de tot acest proces.
Care sunt elementele motivaționale în cariera dumneavoastră și care este filosofia de business după care vă ghidați?
Motivația vine din bucuria de a face ceea ce îmi place, din satisfacția de a vedea o finalitate, un rezultat al unor proiecte la care se muncește mult, în echipă, dar și din aprecierea continuității. Reprezentăm mărci puternice, avem clienți și parteneri pe termen lung și facem acest efort constant de a ține în echilibru tradiția și inovația, ambele foarte importante pentru agricultură.
Cât de solicitantă și provocatoare este activitatea în agribusiness?
Provocările sunt constante. Depindem de prea mulți factori care nu sunt în puterea noastră, de la climă, natură, politici mondiale, la tendințe și obișnuințe diverse. În plus, în agricultură se lucrează mai mult cu oameni decât cu utilaje, așa cum poate părea la prima vedere, ceea ce înseamnă că suntem mereu conectați într-un fel sau altul. Este un domeniu mult subestimat de opinia publică și de piața muncii în general.
Ce sfaturi le oferiţi tinerelor aspirante la o carieră de succes?
Nu pot să le dau sfaturi, pot doar să le doresc cât mai multe experiențe profesionale din care să aibă ce învăța.
În încheiere, vă rugăm să transmiteţi un mesaj de suflet tuturor femeilor din agricultură.
Le doresc să aibă sănătatea, inspirația, puterea de muncă și prezența de spirit necesare unei vieți împlinite, și la serviciu și acasă. Le doresc multe clipe de BUCURIE, pentru că ele fac cu adevărat diferența și ne dau energia de care avem nevoie zi de zi.