
- Divizia Crop Science implementează un nou sistem de design unificat pentru întregul său portofoliu
- Actualizarea reflectă angajamentul companiei față de inovație și leadership în agricultura digitală
- Noul design va facilita identificarea și autenticitatea produselor Bayer
Divizia Crop Science a Bayer, lider global în inovație agricolă, anunță astăzi implementarea unei noi identități vizuale care va consolida prezența mărcii și va îmbunătăți experiența clienților în era digitală. Această actualizare strategică vine ca răspuns la evoluția rapidă a industriei agricole, caracterizată prin cicluri de inovare mai rapide și complexitate crescută.
În contextul în care agricultura evoluează rapid, fermierii au nevoie de claritate, consecvență și încredere în soluțiile pe care le aleg. Noua identitate vizuală va facilita identificarea și utilizarea inovațiilor Bayer, oferind fermierilor acces mai intuitiv la întregul portofoliu de produse și soluții agricole.
Jennifer Gilberg, Country Division Head Crop Science pentru Grupul de țări România, Bulgaria & Republica Moldova, subliniază: „Această transformare reflectă angajamentul nostru de a rămâne în avangarda inovației în agricultură. Nu este doar o schimbare de design – este o dovadă a modului în care ne adaptăm și evoluăm pentru a răspunde provocărilor din agricultura modernă, consolidând în același timp încrederea pe care fermierii și partenerii noștri o au în brandul Bayer.”
Noul sistem de design introduce o prezență digitală îmbunătățită prin intermediul unui design adaptat pentru platformele digitale, oferind o navigare intuitivă în portofoliul de produse și o experiență unitară pe toate canalele de comunicare. Recunoașterea sporită a brandului este asigurată prin vizibilitatea crescută a binecunoscutului logo Bayer pe toate liniile de produse, împreună cu un sistem vizual unificat pentru întregul portofoliu.
„Agricultura modernă necesită soluții moderne, iar noua noastră identitate vizuală reflectă perfect această realitate. Noul design răspunde nevoilor unei industrii în continuă schimbare și ne ajută să fim mai aproape de clienții noștri pe toate canalele de comunicare, de la platformele digitale până la materialele tipărite”, declară Ruxandra Drăgan, Campaign Management & Brand Communication la Bayer România.
Pentru a preveni contrafacerea și a asigura autenticitatea produselor, noul design va include elemente de branding verificate. Compania va pune la dispoziție materiale educaționale și comparații directe pentru a ajuta clienții să identifice cu ușurință produsele autentice Bayer. Implementarea noului design se va realiza treptat, asigurând o tranziție lină și predictibilă pentru toți partenerii noștri.
Pentru mai multe informații despre noua identitate vizuală, vă rugăm să vizitați platforma AgroBayer.

Despre Bayer
Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi nutriție. În conformitate cu misiunea companiei „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”/ “Health for all, Hunger for none”, produsele și serviciile oferite sunt concepute pentru a ajuta oamenii și planeta să prospere prin sprijinirea eforturilor de a face față provocărilor majore prezentate de o populație globală în creștere și în proces de îmbătrânire. Bayer se angajează să contribuie la dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. În același timp, Grupul Bayer își propune să îşi îmbunătăţească profitabilitatea și să creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare. Bayer este un etalon de încredere, autenticitate și calitate în întreaga lume. În anul fiscal 2024, Grupul avea aproximativ 93.000 de angajați și vânzări de 46,6 miliarde de euro. Cheltuielile cu R&D, înainte de elementele speciale, s-au ridicat la 6,2 miliarde de euro. Pentru mai multe informații, accesați www.bayer.com.
