- Bayer România, în parteneriat cu Asociația MaiMultVerde, a plantat 1000 de copăcei, ca rezultat al campaniei de conștientizare “Walk the talk – Sustenabilitatea de zi cu zi, de la obiective globale la comportamente personale”
- Proiectul a avut ca scop creșterea nivelului de conștientizare a problemelor de mediu și impactului personal asupra acestuia
- În cadrul acestui proiect au fost implicați angajații companiei din România și Republica Moldova, care au participat la o serie de dezbateri pe baza unor documentare pe teme sociale și de mediu
Bayer România, în parteneriat cu Asociația MaiMultVerde a finalizat proiectul “Walk the talk – Sustenabilitatea de zi cu zi, de la obiective globale la comportamente personale”- o campanie de conștientizare a problemelor de mediu și a impactului personal asupra acestuia.
În cadrul acestui proiect au fost implicați angajații companiei din România și Republica Moldova, care au participat la o serie de dezbateri pe baza unor documentare pe teme sociale și de mediu. În urma parteneriatului, Bayer face cadou 1000 de copăcei pentru generațiile viitoare, plantați cu ajutorul voluntarilor MaiMultVerde.
“Impactul societății umane asupra mediului înconjurător a ajuns într-un punct critic; suma tuturor factorilor (majoritatea antropici) care contribuie la reducerea biodiversității, trebuie ponderată/contrabalansată de măsuri active, concrete și eficiente imediate pentru a conserva biodiversitatea și resursele Terrei; susținând în același timp, sustenabil, nevoile societății umane în continuă creștere. În această direcție, sunt primordiale: educația societății și conștientizarea impactului pe care noi, oamenii, îl avem asupra mediului înconjurător. Sesiunile la care am participat au atins tocmai aceste două aspecte; informația odată absorbită, te pune pe gânduri. Este imposibil ca cineva, odată văzând aceste informații, să rămâna pasiv. Te face să te întrebi: „Eu, CE pot să fac, pentru ca toate frumusețile astea din jur, să rămână și pentru generațiile viitoare, cel puțin la nivelul la care le-am „primit” și noi ?!”, a afirmat Sorin Daraban, Head of Marketing Operations în cadrul companiei, în urma participării la această campanie.
Contribuția Bayer, dincolo de susținere financiară, parte a strategiei de Corporate Social Engagement
Asociația MaiMultVerde a primit susținere financiară în valoare de 24650 Lei din partea companiei, pentru a derula campania “Walk the talk – Sustenabilitatea de zi cu zi, de la obiective globale la comportamente personale”.
„Misiunea noastră este să creștem nivelul de responsabilitate față de mediu, prin implicarea comunităților, companiilor și instituțiilor publice în activități de protejare a naturii. Conștientizarea impactului individual sau organizațional este primul pas în acest proces, este punctul de la care începe schimbarea. În anii următori, cu toții vom avea de restituit ce am luat pe datorie de la planetă în ultimul secol. Ține doar de noi să decidem dacă vom achita renunțând la practicile care ne-au adus aici, sau vom lăsa Pământul să regleze conturile”, a afirmat Doru Mitrana, Președintele Asociației MaiMultVerde.
Bayer a ales să se implice în acest proiect ca urmare a raportului de sustenabilitate publicat la nivelul grupului Bayer, care stabilește ținte clare pentru anii următori, fapt ce implică, ı̂ntre altele, o bună cunoaștere a tematicilor sociale și de mediu de către angajați.
Detalii suplimentare despre activitatea desfăşurată de Bayer România ca parte a strategiei de Corporate Social Engagement găsiți aici: Bayer România: Implicare şi sustenabilitate și aici: Știința de Acasă (bayer.com).
Detalii suplimentare despre activitatea desfăşurată de Asociaţia MaMultVerde sunt disponibile la adresa: Acasă – Asociația MaiMultVerde.
Despre Bayer
Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Bayer se angajează să stimuleze dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv în domeniile în care activează. Totodată, Grupul îşi propune să îşi îmbunătăţească profitabilitatea şi să creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare. Brand-ul Bayer este un etalon de încredere, autenticitate şi calitate, în întreaga lume. În anul fiscal 2020, Grupul avea aproximativ 100,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 41,4 de miliarde Euro. Cheltuielile cu Cercetarea şi Dezvoltarea au ajuns până la la 4,9 miliarde de Euro. Pentru informaţii suplimentare vă invităm să accesaţi www.bayer.ro.