Cea de a doua ediţie a campaniei comerciale NETagro dedicată fitofarmaciilor, „Punem Afacerile Româneşti în Mişcare!”, s-a încheiat vineri, 15 noiembrie 2019, în cadrul unui eveniment de top, care a reunit peste 280 de fitofarmacişti, specialişti în domeniu şi reprezentanţi ai mediului universitar.
Ionuț Frățilă, Director de vânzări produse microambalate NETagro, a prezentat evoluția companiei de la înființare și până în prezent. “NETagro este o companie distribuitoare de inputuri pentru agricultură, cu capital 100% românesc, prezentă pe piaţa de profil din România de 13 ani. Compania a înregistrat o creştere progresivă a cifrei de afaceri, iar pentru 2019 estimăm o închidere la aproximativ 40 milioane de euro. Am ajuns astfel în punctul în care unul dintre dezideratele NETagro este acela de a contribui concret la creşterea la fel de organică a afacerilor colaboratorilor săi”, a încheiat Frățilă.
La rândul său, Cătălin Costea, Director tehnic al companiei NETagro, a prezentat o gamă largă de produse din portofoliul firmei, produse noi care se regăsesc în oferta destinată fermierilor și fitofarmaciilor. Dintre acestea amintim Nitrospeed 39, un fertilizant foliar pe bază de azot şi magneziu, destinat tuturor culturilor în sistem intensiv, ce asigură prin formularea sa randamente ridicate. Îngrăşământul Nitrospeed 39 conţine cei mai importanţi micronutrienţi care joacă un important rol pentru transformarea azotului în plante – molibden şi nichel, precum şi titan, un microelement ce intervine în biostimulare şi în rezistenţa la stres a plantelor. Puterea Nitrospeed 39 se bazează pe sinergia microelementelor (Mo, Ni, Ti), care împreună cu azotul şi magneziul au un rol determinant în funcţionarea eficientă a metabolismului plantelor şi construirea de biomasă.
Un alt produs este Silwet® Top, un adjuvant de ultimă generaţie din categoria organosiliconilor numiţi „super-spreaders”. Aceştia îmbunătăţesc absorbţia la nivelul stomatelor, prin reducerea tensiunii active a soluţiilor apoase cu valori mult mai mici comparative cu adjuvanţii convenţionali. Silwet® Top asigură o dispersare mult mai bună a soluţiei aplicate pe suprafaţa plantei şi ajută la transportul acesteia în zone complexe şi greu accesibile ale plantei (ex. meristemul apical). Adjuvantul Silwet® Top, utilizat în soluţia de stropire, creşte eficacitatea produselor de protecţia plantelor şi a micronutrienţilor, astfel: scade tensiunea superficială şi creşte dispersia picăturilor, facilitând distribuţia uniformă a soluţiei de stropit pe suprafaţa foliară. În acest fel, se îmbunătăţeşte eficacitatea produselor de contact. Silwet® Top înlesneşte accesul soluţiei de stropit la locul de acţiune din plantă, cum ar fi meristemul apical, sau zona de absorbţie, cum ar fi punctul de înfrăţire, în cazul buruienilor monocotiledonate. Produsul îmbunătăţeşte solubilitatea şi accelerează absorbţia foliară a produselor din amestec prin cuticula plantelor, împiedică spălarea soluţiei aplicată pe plante atunci când ploaia survine imediat după tratament. Silwet® Top este un adjuvant utilizat frecvent la culturile de cereale, în principal, în amestec cu fungicide pentru controlul bolilor foliare, precum şi a fuzariozei spicului.
Biostart Top garantează valorificarea tuturor elementelor fertilizante aplicate culturii. Elementele acţionează sinergic pentru a garanta o dezvoltare rapidă şi viguroasă a culturii. Macroelementele, în special azotul și fosforul, favorizează creşterea sistemului radicular şi asigură culturii un demaraj bun. Oligo-elementele, precum zincul, reduc riscul de carenţă la startul culturii, care ar putea compromite buna dezvoltare a culturii. Aportul de zinc este necesar formării hormonilor de creştere la plante. Elementele humice măresc circulaţia mineralelor şi oligo-elementelor şi asimilarea acestora de către plante.
Cătălin Costea a încheiat intervenția sa prin descrierea gamei de produse Ekolist (Ekolist Rapiță, Ekolist Cereale și Ekolist Porumb).
În cadrul evenimentului au fost invitaţi ca să ia cuvântul şi reprezentanţi ai companiilor Syngenta România şi Rosier Group, care au prezentat portofoliile lor, tehnologii complete şi game variate, toate dedicate afacerilor din domeniu.
Andreea Caimac, Campaign manager Syngenta România: “Syngenta este o companie internațională de vârf, cu peste 28.000 de angajați în mai mult de 90 de țări, cu toții dedicați scopului de a elibera potențialul plantelor. Prin cercetare, o prezență globală și angajament față de partenerii noștri, contribuim la creșterea productivității culturilor, protecția mediului înconjurător, a sănătății populației și calității vieții. Syngenta este un lider mondial în agricultură, orientat spre dezvoltarea durabilă a agriculturii globale. Compania oferă soluţii adaptate nevoilor clientului care integrează şi leagă oamenii, agricultura şi tehnologia.
Syngenta este prezentă de peste 10 ani pe piața de protecția plantelor și semințelor din România. Syngenta Agro SRL, reprezentanța locală a grupului elvețian, oferă partenerilor din România un portofoliu recunoscut de produse pentru protecția plantelor și semințe, însoțite de o gamă de servicii adaptate nevoilor acestora. Cu o echipă tânără şi dinamică dezvoltăm şi testăm riguros produse adaptate specificului local şi nevoilor fermierilor din ţara noastră. Produsele Syngenta de protecția plantelor sunt adaptate condițiilor pedoclimatice din România și contribuie la obținerea unor producții ridicate, de o calitate crescută.
Gama largă de produse și soluții tehnologice de calitate este completată de serviciile oferite partenerilor noștri din toată țara. Programul de fidelitate adresat fitofarmaciilor va continua. Programul se numeşte „Agroprof” şi vă poate aduce premii garantate de punctele de bonus obţinute prin simpla încărcare a facturilor după realizarea unui cont pe aplicaţie, punctele adunându-se automat în funcţie de numărul de facturi şi cantitatea de produse. Procesul de încărcare a facturilor pe site, acolo unde se află şi regulamentul promoţiei, se poate face doar cu fotografiile facturilor.
Alice Dănilă, Specialist Marketing & Comunicare compania NETagro, a mulțumit participanților și colaboratorilor și a reamintit caracteristicile campaniei „Punem Afacerile Româneşti în Mişcare!”. Aceasta este o iniţiativă NETagro de a sprijini afacerile mici şi mijlocii din domeniu, nu numai prin premii atractive, ci mai ales prin încurajarea colaboratorilor săi de a face previziuni, de a-şi asigura stocurile şi de a face un salt semnificativ în afacerile pe care le conduc.
De asemenea, Alice Dănilă a subliniat că “păstrăm un standard ridicat în ceea ce înseamnă relația cu partenerii noștri. Vorbim de corectitudine, promptitudine și responsabilitate față de afacerile colaboratorilor. Încercăm și reușim să aducem cele mai bune produse pentru fermieri și pentru fitofarmacii.”
Finalul evenimentului a adus norocoşilor câştigători, prin tragere la sorţi, trei vouchere în valoare de 5.000 lei fiecare, iar marelui câştigător un autoturism Dacia Duster. Câştigătorii celor 3 vouchere „Punem Afacerile Româneşti în Mişcare!” 2019 sunt: SC MONDOBAL SRL, reprezentant Bălaşa Marin, SC BIOPLANT SRL, reprezentant Bădescu Haralambie și SC PLANTECO AGRO SRL – reprezentant Popovici Paul. Marele Premiu, un autoturism Dacia Duster, a fost câştigat de SC BIOPLANT SRL, reprezentant Bădescu Haralambie.