Interviu cu Iulia Tudor, Corporate Communication Manager, Agroconcept Impex
Cum este să lucrezi în domeniul vital al agriculturii?
Este din ce în ce mai interesant, mai provocator și mai dinamic. Acești ultimi ani au schimbat tot ce știam și este doar începutul unei noi etape în agricultură.
Cât de greu a fost drumul dumneavoastră profesional și care este secretul succesului?
Niciun drum nu este ușor și nici nu ar trebui să fie. Apar mereu obstacole. Contează mult oamenii care te susțin și ce înveți din fiecare experiență.
Ce elemente vă inspiră în cariera de agribusiness?
Să vezi de aproape munca fermierilor, să îi cunoști, să înțelegi cum funcționează acest mecanism de care depindem cu toții, până la urmă, este deja suficient.
Mă uimește mereu cum o lume în care se fac tranzacții de milioane de euro și în care oamenii sunt destul de pragmatici, este, în același timp, și o lume foarte conștientă că totul se poate schimba în câteva minute, că natura are mereu ultimul cuvânt și asta este o realitate cu care trebuie să trăim cu toții, indiferent ce activitate avem în agricultură. Este o lecție de viață constantă și impune o oarecare modestie, un bun simț care te ține cu picioarele pe pământ.
Care sunt calitățile fără de care nu poți reuși ca om de marketing în acest domeniu?
Oamenii de marketing din agribusiness sunt foarte adaptabili, pot fi dimineața pe un câmp în vânt și noroi, cu portbagajul plin de materiale publicitare și la prânz într-o sală de ședințe discutânt bugete serioase. Ca și domeniul în care lucrăm, suntem deopotrivă pragmatici și empatici și destul de creativi pentru că fiecare fermier este o lume în sine și fiecăruia i te adresezi în funcție de nevoile sale, de zona din care vine, de comunitatea din care face parte.
Vă rugăm să transmiteţi un mesaj tuturor femeilor care activează în agricultură?
Le felicit și le doresc să aibă toate resursele necesare pentru tot ceea ce își doresc. Și le urez succes, pentru că este molipsitor!