Eisberg România, cel mai mare producător român de salate convenience de pe piață, atât pe segmentul retail cât și cel HoReCa, anunță că își continuă producția și livrările la capacitatea obișnuită în perioada următoare.
„Nu înregistrăm probleme logistice ori de personal și nici în ceea ce privește substanțele dezinfectante. Acestea fac parte din procesul nostru de producție în mod normal, avem o regulă internă privind stocarea de substanțe de curățare pentru trei luni – de aceea suntem acoperiți din punct de vedere al respectării unei igiene stricte.
Nu folosim absolut niciun fel de aditiv, conservant sau vreo altă metodă de păstrare sau de prelungire a termenului de viață al plantelor, cu excepția controlului riguros al temperaturii pe tot lanțul frigorific. Dat fiind faptul că, în mod normal, stocurile noastre sunt pe drum sperăm să nu avem discontinuități pe lanțul de aprovizionare cu materii prime.”, declară Lucian Trofin, directorul general Eisberg România.
Trofin a precizat că nu vor fi operate schimbări de personal în perioada imediat următoare.
„Obiectivul nostru pe termen scurt și mediu este de a ne folosi absolut toate resursele astfel încât să plecăm cu salariile întregi acasă. În afara scopului ca produsele noastre să se afle în rafturile magazinelor și, de aici, în farfuriile consumatorilor este vital pentru noi ca angajații să aibă confortul psihic și economic atât de necesar într-un astfel de moment”, mai afirmă directorul general Eisberg România.
În 2019, compania, care a realizat o cifră de afaceri de 12 milioane euro, a demarat o investiție în extinderea spațiului de producție și retehnologizare, în valoare de 5 milioane euro, investiție care va fi finalizată în cursul acestui an.
Cu sediul în comuna ilfoveană Cernica, Eisberg România este divizia românească a grupului Bell Food, o investiție elvețiană în resursele românești și deține printre cele mai înalte standarde de siguranță alimentară și calitate a produsului. Mai multe informații despre calitatea produselor Eisberg pot fi găsite aici.