Fermierii sunt invitați la două evenimente organizate în mediul online de GodmotherAgri, pe platforma dedicată evenimentelor virtuale, www.virtualagro.ro.
Înscrierile în platformă sunt gratuite, iar pe parcursul evenimentelor este disponibilă opțiunea de a intra în contact cu toți participanții la eveniment, de la vorbitori la expozanți și vizitatori.
Evenimentul se va desfășura în intervalul 14-16 și este dedicat filierei de legume și fructe din România și în parteneriat cu OIPA LEGUME FRUCTE va aduce împreună principalii producători din sector pentru a seta obiectivele de producție, procesare și desfacere pentru anul 2021.
La eveniment vor participa autorități publice, reprezentanți ai retailului modern, analiști de piață, traderi, producători de legume și fructe, profesioniști din industrie.
În zona de Expo Hall vor fi prezente branduri românești de legume și fructe prezente la raft în lanțurile comerciale.
Miercuri, 18 februarie, ora 14-16, are loc Ziua Cartofului Live Connect organizat cu susținerea FNCR (Federația Națională Cartoful din România) pentru a dezbate provocările și oportunitățile din sector.
Fermierii vor fi prezenți și la standurile lor virtuale, în galeria brandurilor românești.
Astfel, prin spațiul expozițional pus la dispoziție în cadrul platformei, companiile și instituțiile participante pot intra în contact direct cu cei care vor fi prezenți, generând noi contacte și oportunități de business.
Despre Godmother
În piața de comunicare de 20 de ani, Godmother, ca agenție focusată pe brand experience, și-a propus să includă componenta digitalizării în toate proiectele pe care le desfășoară, având la activ peste 1000 de evenimente.
Godmother creează și implementează evenimente digitale cu tot ceea ce implică acest domeniu: platformă, soluții, concept creativ, live-uri, engagement.
Printre clienții agenției se numără Google, BASF, Rompetrol, Agricover, Profi, H&M, Ursus, Henkel, , Forever Living Products, Servier etc.